Folger's Extravagant Swatch Thread

• Guest, it's time once again for the massively important and exciting FoH Asshat Tournament!

Go here and give us your nominations!
    Who's been the biggest Asshat in the last year? Give us your worst ones!

Asshat Foler

Forum Winner
<Gold Donor>
48,196
43,464
Close everything down and mandate vaccines now.

Asshat wormie

2023 Asshat Award Winner
<Gold Donor>
16,820
30,969
Lightning Lord Rule Lightning Lord Rule You are poop. You close out my mod campaign thread because you accuse me of doing what others, including mods, are doing constantly still and none of which violates your arbitrary fucking rule. :emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop:

• 1Salty
Reactions: 1 user

Asshat Foler

Forum Winner
<Gold Donor>
48,196
43,464
Araysar Araysar you gonna be a pussy and disappear during your shaw like that whatever his name faggot tranny did?

For shame. Serve it like a man.

Loser Araysar

Chief Russia Reporter. Stock Pals CEO. Head of AI.
<Gold Donor>
83,079
168,164
Lightning Lord Rule Lightning Lord Rule You are poop. You close out my mod campaign thread because you accuse me of doing what others, including mods, are doing constantly still and none of which violates your arbitrary fucking rule. :emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop::emoji_poop:

I Know That Feel Bro Meme Template - Editdit 🐈

Asshat Foler

Forum Winner
<Gold Donor>
48,196
43,464
Is gone b ok wormie. U got me and reescreamer to keep you company for a month. U gone do alright fren.